Time Bomb

Jag har en papperskorg fylld med snorpapper. Känner mig lagom fräsch vill jag lova. Min förbannade förkylning vill ju inte ge sig av så det ända jag gjort senaste veckan är att titta på film och snyta mig. Sådär lagom trevligt. Har pluggat till FotoB provet också hehe det är inte det ändå jag behöver ta igen i dessa tider. Jag är inte så effektiv av mig eftersom jag ödslar min tid på att redigera bilder istället. Vilket inte är så konstigt, det är ju 100 gånger roligare än att plugga! Har jag rätt eller har jag fel?

































Redigerade en bild på Linn! jag vill också ha stora ögon.

hejhej
hejdå

Kommentarer
Postat av: limpan lus

i likelike the bild

2010-12-17 @ 13:26:17
URL: http://linnsextonar.blogg.se/
Postat av: matilda

nejmen fan hörru den där var ju grym.

kryakrya snart va hjertatttttt

2010-12-17 @ 14:54:02
URL: http://sdgfsdf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0